خرید 39 مدل بهترین ریمل ابرو

یکی از محصولات آرایشی صورت که زیاد استفاده می شود ریمل ابرو می باشد که اکثرا برای بهتر کردن و مدل بخشیدن به ابرو مورد استفاده زیاد می باشد، قرینه کردن ابروها و جلوه زیبا دادن به آن همیشه مورد توجه بانوان بوده و استفاده از برندی که بتواند بهترین جلوه را ایجاد کند  ،  خانم ها در سال های قبل بیشتر از مداد ابرو استفاده می کردند تا ریمل ابرو، اما به تازگی محبوبیت این محصول در میان خانم ها افزایش یافته است.

همانطور که آرایش چشم در زیبا دیده شدن تاثیر چشمگیری دارد، آرایش ابرو نیز در زیبایی تاثیر گذار است و اهمیت قرینه بودن ابرو ها و داشتن جلوه زیبا مهم ترین کاربرد ریمل ابرو می باشد.

کدام نوع از ریمل ابرو بیشترین استفاده را دارد؟

ریمل ابرو در دو مدل  با برندهای مختلف تولید و در بازار عرضه گردیده است، مدل ریمل ابرو رنگی  بیشتر برای کسانی که دارای ابروهای کم پشت هست و میان آنها خالی دیده می شود مصرف می شود و با استفاده از این نوع ریمل رنگی میان ابروها را پر میکنند تا خالی دیده نشود و حالت مناسبی به خود بگیرد و شبیه به مداد ابرو می باشد . در هنگام مصرف سعی کنید نوعی از مدل رنگی انتخاب کنید که شبیه رنگ ابروی خودتان باشد تا ظاهر بهتری داشته و زیاد به چشم نزند.

ریمل ابروی ساده یا براق که بیشتر برای ثابت کردن و حالت بخشیدن به ابرو استفاده می شود ، این نوع ریمل فاقد مواد رنگی بوده و بصورت  مایع بی رنگ و روان است ، بیشترین کاربرد برای کسانی است که ابروی آنها حجیم و پرپشت است و برای حالت دادن از این مدل ریمل مایع استفاده می کنند.

چگونه از ریمل ابرو استفاده کنیم؟

برحسب مدل ابرویی که دارید از ریمل ابرو استفاده کنید ، خانم هایی که د ارای ابروهای کم پشتی هستند بهتر است از نوع ریمل رنگی استفاده کنند، اما کسانی که مدل ابرویشان پرپشت است بهتر است از مدل ریمل مایع یا بی رنگ استفاده کنند ، بهتر است در استفاده  دقت لازم را داشته باشید تا از زیبایی طبیعی صورت خارج نشوید و  صورت شما جلوه مصنوعی به خود نگیرد. 

آرایش صورت مخصوصا چشم و ابرو در زیبایی ظاهری صورت تاثیر زیادی دارد برای انجام این کار بهتر روش استفاده از آن را یاد بگیرید، برای شروع آرایش قبلی خود را پاک کنید تا بهتر دیده شود ،استفاده از ریمل ابرو بستگی به خودتان داشته و می توانید قبل یا بعد از آرایش صورت به کار ببرید.

مصرف ریمل ابرو مانند ریمل چشم بوده و با فرچه ریمل موهای ابرو بصورت مناسب و مدلی که مدنظرتان است به طرف بالا شانه میکنید حالت دادن ابرو بصورت طبیعی باعث می شود صورت جلوه زیبایی به خود بگیرد.

توصیه های مهم در مورد مصرف ریمل ابرو 

  •  پاک کردن مواد آرایشی در پایان روز حتما توصیه می شود ، سعی کنید با موادی که استفاده کرده اید نخوابید ، نصرف محلول های آرایشی پاک کننده مختص ابرو باعث مراقبت از ابرو می گردد، بعد از استفاده از محلول حتما پوست صورت را با شوینده مناسب خود نظیر آب و صابون شستشو دهید.
  • انتخاب مناسبترین ریمل ابرو هماهنگ با رنگ ابرو مهم است ، استفاده از رنگی نامناسب باعث می شود آرایش جلوه خوبی نداشته باشد .برحسب موی خود رنگ مناسب ابرو را انتخاب کنید
  • استفاده از ریمل ابرو در پایان آرایش بهترین گزینه است و از نشستن مواد آرایشی و همچنین انواع پودرهای به کار رفته در آرایش صورت بر ابرو جلوگیری می شود.
  •  ریمل مو در بعضی موارد باعث ایجاد حالت خشکی مو می شود بنابراین  برای جلوگیری از ریزش ابرو بهتر است از مصرف زیاد آن خودداری کنید.
 
جدیدترین کالاها

It seems we can’t find what you’re looking for.

سوالی دارید؟ بپرسید پاسخ خواهیم داد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *