قیمت 32 مدل بهترین محلول و لاک تقویت کننده ناخن(باکیفیت)ارزان

داشتن دستانی زیبا با ناخن های سالم و زیبا برای همه بانوان اهمیت زیادی دارد . برای داشتن ناخن های سالم و یکدست و  همچنین مرتب رعایت نکاتی ضروری می باشد که می توانید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

تقویت کننده ناخن چیست و چگونه می توانیم ناخن های زیبا داشته باشیم؟

برای داشتن ناخن های زیبا خانم ها همیشه بدنبال روشهای مراقبتی بوده تا بتوانند ناخن های محکم و سالمی داشته باشند. بعضی اوقات بر اثر ضربه یا لاک های نامناسب ،آفتاب، سرما همجنین استفاده از مواد شوینده بصورت مکرر باعث ایجاد آسیب در لایه بیرونی ناخن شده و باعث ایجاد ناخن های شکننده می شوند. ناخن آسیب پذیر زود شکننده شده و ورقه ورقه می گردد. 

ناخن سالم دارای استحکام و  انعطاف پذیری خوبی بوده و زود شکسته و حساس نمی شود. برای داشتن ناخن های زیبا  علاوه بر تغذیه ، استفاده از محصولات و محافظت کننده ها ضروری می باشد.

علاوه بر راهکارهای متفاوتی که برای مراقبت از ناخن ها انجام می گردد برخی خانم ها از کاشت ناخن نیز استفاده می کنند

که به دلیل استفاده از مواد کاشت  که روی ناخن طبیعی قرار می گیرد باعث می شود که اکسیژن لازم به ناخن ها نرسد و این فرایند برای رشد ناخن طبیعی مضر می باشد.  بعد از برداشتن کاشت ناخن متوجه می شوید که ناخن ها بسیار خشک و شکننده شده و راحت می شکند همچنین به علت سوهان کشی  متوالی بر روی صدف  ناخن ها کیفیت اصلی خود را از دست می دهند. 

بهترین روش مراقبت از ناخن ها و حفظ حالت طبیعی و سلامت آن، استفاده از تقویت کننده ناخن  به جای کاشت می باشد 

انواع تقویت کننده ناخن :

برای تقویت ناخن ها روشهای متفاوتی وجود دارد که می توان به به روغن ها و همچنین تقویت کننده ناخن اشاره کرد. روغن کرچک و زیتون باعث استحکام ناخن و همچنین کمک به رشد و زیبایی آن می کنند. یکی از روغن هایی که همیشه کاربرد زیادی برای تقویت مو و ناخن دارد روغن نارگیل می باشد.

شستشوی دست با انواع شوینده ها نیز باعث ایجاد آسیب و صدمه در ناخن ها می گردد در استفاده از این نوع محصولات دقت لازم را داشته باشید. 

 نکته آخر می توان به این مطلب اشاره کرد که از عوامل اصلی و مهم در مراقبت از ناخن ها تعذیه می باشد . ویتامین های موجود در مواد غذایی نظیر ویتامین آ، ویتامین سی و همچنین ویتامین ای برای حفظ سلامت ناخن ها ضروری می باشد. کلسیم موجود در در شیر و لبنیات انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند.  حتما بصورت روزانه از میوه های متنوع استفاده کنید .

داشتن پوست و مو و همچنین ناخن های زیبا به تغذیه درست و اصولی نیازمند است که می توان با مواد غذایی مفید آنها را تامین کرد.

جدیدترین کالاها

It seems we can’t find what you’re looking for.

سوالی دارید؟ بپرسید پاسخ خواهیم داد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *