39 مدل بهترین بادی اسپلش برندهای معروف

۳۰,۰۰۰ تومانروانشناسان معتقد هستند بوییدن یا استشمام بوهای مختلف بر روی  رفتار و احساس تاثیر زیادی دارد ،یکسری از بوها باعث افزایش اعتماد به نفس و آرامش می شود مثلا بوی قهوه یا بوی مرکبات مثل لیمو یا پرتقال باعث شادابی و بیشتر شدن انرژی بدن  می گردد.

بادی اسپلش چیست؟

از محصولاتی که در بین مردم خواهان زیادی دارد بادی اسپلش می باشد ، کاربرد آن بیشتر برای معطر کردن بدن است و هیچ  زیانی برای بدن و همچنین استفاده برای پوست بدن ندارد .یک محصول جدید در بین محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد و هنوز عده ی کمی با آن آشنایی کامل دارند. این محصول اسپری خوش بو کننده بدن بوده و عطر یا ادکلن نمی باشد دارای خاصیت  آبرسانی و جوانساز پوست است. 

بادی اسپلش (body splash) یک نوع از محصولات خوشبوکننده بوده که به علت اینکه بر روی بدن استفاده شده و دارای ترکیباتی از جمله : مرطوب کننده ، روغن گیاهی ، ترکیبات طبیعی بوده و کارایی آن از ادکلن بیشتر می باشد.

بادی اسپلش به دلیل روان بودن آن از ترکیب آب و الکل و همچنین تر کیبات طبیعی نیز استفاده شده، این محصول مشابه ادکلن بوده اما ماندگاری کمی دارد، همچنین به علت کاربرد مفید و بی ضرری که برای پوست دارد، در بین آقایان نیز محبوبیت فراوانی پیدا کرده ، به علت رایحه ملایم و سبک باعث  افزایش اعتماد به نفس می شود.

عطر و ادکلن دارای مواد نگهدارنده و روغن های معطر بوده که باعث افزایش ماندگاری بو می شود و به علت حساس بودن پوست از روی لباس استفاده می شود ، مزایای استفاده از بادی اسپلش  چون بدون روغن معطر بوده  و بیشتر از روغن های گیاهی استفاده می شود و بدلیل اینکه روی پوست بدن استفاده می گردد، زود پخش شده و بوی خیلی خوبی ایجاد می کند و ضرری برای پوست بدن نداشته و بعنوان یک جوانساز و آبرسان پوست عمل می کند و نیازی به کرم مرطوب کننده ندارید.

بادی اسپلش دارای قیمت خوبی بوده و ارزان تر از ادکلن و عطر است .

بادی اسپلش چگونه استفاده  می شود؟

از بادی اسپلش بهتر است هنگامی که دوش گرفته اید استفاده شود زمانی که بدن مقداری نم دارد و  کامل خشک نکرده اید می توانید بر روی قسمت های مورد نظر خود اسپری کنید. برای اثر بخشی بهتر است بصورت مناسب اسپری گردد ، به علت بی ضرر بودن آن بر روی پوست بدن قابل استفاده بوده و از پخش کردن آن بر روی لباس خودداری کنید.

پوست بدن بعد از حمام کردن منافذ آن باز تر بوده و دارای اثر بخشی بیشتر است و ماندگاری آن بیشتر می شود. بعد از استفاده صبر کنید تا بر روی بدنتان کامل خشک شده  و برای ایجاد بوی خوب و با دوام بهتر است در زمان معین بر پوست استفاده شود و بصورت مکرر مانعی ندارد.

برای تاثیر بیشتر بادی اسپلش می توانید از یک رایحه لوسیون مانند برروی پوست بصورت همزمان استفاده کنید .

چه نکاتی در هنگام استفاده از بادی اسپلش اهمیت زیادی دارد؟

اگر در دوران بارداری یا شیردهی هستید بر روی پوست خود از اسپری بادی اسپلش استفاده نکنید ،چون باعث بوجود آمدن حساسیت در جنین یا  کودک شما می گردد . برای مصرف کودکان زیر 6 ساله هم توصیه نمی گردد، امکان ایجاد حساسیتی پوستی در کودکان وجود دارد .

در صورتی که از خشکی زیاد پوست یا بیماریهای پوستی مثل اگزما یا حساسیت پوستی رنج می برید بهتر است پیش از آغاز به خرید و مصرف این نوع بادی اسپلش از پزشک متخصص حتما مشاوره بگیرید.

زمانی که بدن شما تعریق بسیار شدید دارد از بادی اسپلش استفاده نکنید، وقتی عرق می کنید بدن شما بو می دهد و ترکیب بوی عرق با رایحه بادی اسپلش باعث ایجاد بوی بشدت نامناسب می شود و همچنین یک نوع حالت چسبناکی نیز بر روی پوست بوجود می آورد. استفاده در هنگامی که پوست بدن تمیز است بهترین روش می باشد.

یکی از مهمترین کاربرد های این محصول خوشبو کردن بدن و پوست با ایجاد رایحه خنک و همچنین آبرسانی و ایجاد حس تازگی و شادابی در پوست می باشد.

فرق میان بادی اسپلش با مام رول چیست؟

تفاوت عمده ای که بادی اسپلش با مام رول دارد، در این است که مام ها بیشتر ضد تعریق می باشند و در هنگام استفاده از ایجاد بوی بد بدن جلوگیری می کنند در حالی که بادی اسپلش خوشبو کننده بدن می باشد و در هنگام عرق کردن بهتر است استفاده نشود .

اما انتخاب هر کدام از این محصولات بصورت سلیقه ای بوده و بر حسب نوع استفاده و پوست شما کاربرد متفاوت دارد

 برای ایجاد روحیه  انرژی عالی بهترین پیشنهاد استفاده از بادی اسپلش می باشد که هم باعث افزایش اعتماد به نفس شده و هم با خوشبو شدن پوست بدن شما باعث می شود در جمع های دوستانه و کاری احساس آرامش بیشتری داشته باشید .

از نکات مثبت برای  بانوان و آقایان بو و عطر خوش است.

جدیدترین کالاها

It seems we can’t find what you’re looking for.

سوالی دارید؟ بپرسید پاسخ خواهیم داد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *