خرید بهترین خط چشم رنگی 2020 مارک های معروف

 خط چشم یکی از محصولات رایج و محبوب لوازم آرایشی در بین بانوان  می باشد که بسته به نوع  آرایش می‌توان از انواع خط چشم‌ مایع، ژله ای،ماژیکی یا مدادی استفاده کرد.  همچنین خط چشم در نوع رنگی و مشکی در بازار موجود است.

چشم ها عضو اصلی صورت می باشند که در زیبایی تاثیر زیادی دارند و با استفاده از خط چشم می توان این زیبایی را دوچندان کرد. کاربرد خط چشم فقط در زیبایی ظاهری نبوده و باعث پوشاندن عیوب چشم نیز است.

کشیدن خط چشم رنگی ظرافت بالایی می خواهد و این امر برای بسیاری از بانوان مشکل است ، به همین منظور ابزارهای محتلفی در بازار موجود است که با کمک آنها می توانید خط چشم رنگی زیبایی داشته باشید.

برای زیبا نشان چشم از خط چشم سیاه استفاده می شود و همچنین از خط چشم رنگی که در تنوع متفاوت رنگ در بازار موجود است ، نیز برای پشت چشم اکثر بانوان استفاده می کنند . در ادامه شما را با خط چشم رنگی و کابرد های آن آشنا می کنیم.

نکته: برای انتخاب بهترین خط چشم باید متناسب با رنگ چشم خودتان انتخاب کنید تا جلوه چشمان شما افزایش یابد و رنگ زیبایی داشته باشد. بهتر است از هر خط چشمی برای چشمانتان استفاده نکنید.

با به کارگیری چند روش ساده می توانید راحت از این محصول استفاده کنید ، اگر چشم ریزی دارید بهتر است هم در بالا و هم در پایین چشم از خط چشم رنگی یا سیاه  استفاده کنید. بهتر است در استفاده از لوازم آرایشی چشم دقت لازم را داشته باشید و از محصولات مرغوب و با کیفیت استفاده کنید تا حساسیت چشمی به همراه نداشته باشید.

کاربرد خط چشم رنگی در چشم قهوه ای

انتخاب رنگ چشم مناسب برای داشتن چشمان خوش حالت و زیبا یکی از اصول اولیه استفاده از خط چشم رنگی می باشد.

رنگ چشم قهوه ای متداول ترین رنگ در میان رنگ های دیگر است . رنگ چشم قهوه ای در میان قاره آسیا و آفریقا  زیاد بوده است و این نکته جالب است که، رنگ چشم مشکی در بین رنگ چشم ها نبوده و بیشتر افراد دارای رنگ چشم قهو ه ای تیره هستند که شبیه مشکی به نظر می آید. 

استفاده از خط چشم رنگی زرد برای  کسانی که دارای چشم قهوه ای هستند بهتر بوده یا رنگ فیلی یا سرمه ای نیز در زیبا جلوه دادن چشم  کارایی دارد.

استفاده از خط چشم رنگی برای چشم های آبی

خط چشم رنگی برای کسانی که دارای چشمان رنگی می باشد بیشترین کارایی را دارد، افرادی که دارای چشم آبی هستند  می توانند از خط چشم طلایی بیشتر استفاده کنند. خط چشم طلایی، رنگ چشم را در مرکز توجه قرارداده و باعث جلوه بیشتر رنگ آبی می شود. 

سعی کنید بر اساس حالت چشم از خط چشم رنگی استفاده کنید تا چشمان شما خوش حالتر دیده شود. کشیدن خط چشم  نیاز به مهارت زیادی دارد و افرادی که تازه کار هستند با تمرین می توانند به صورت ساده و صاف خط چشم بکشند ، استفاده از خط های نا موزون، جلوه زیبایی چشم را کاهش می دهد.

تنوع خط چشم رنگی زیاد بوده و برای چشم های آبی میتوانید از رنگ بژ یا آبی تیره نیز استفاده کنید.

 چشم آبی بودن فرزند در کسانی  که با فرد چشم سیاه ازدواج می کنند خیلی کمتر است زیرا ژن غالب در اینجا رنگ مشکی می باشد و باعث ایجاد رنگ چشم مشکی می گردد ، در آینده رنگ چشم آبی به مراتب کمتر از رنگ های دیگر می شود.

چشمان سبز و استفاده از خط چشم رنگی

در میان چشم رنگی های ، رنگ چشم سبز بیستر از رنگهای دیگر بوده است و تعداد زیادی از افراد دارای رنگ چشم سبز هستند. ژن غالب در میان رنگ آبی و سبز ، رنگ سبز می باشد یعنی اگر دونفر با این رنگ چشم با هم ازدواج کنند رنگ چشم فرزند سبز می شود.

رنگ سبز مکمل رنگ قرمز می باشد. بهترین و مناسب ترین رنگ مکمل رنگ سبز ، رنگ های ارغوانی، یاقوتی، و بنفش است . برای خوش حالت نشان دادن رنگ چشم ها می توان از قهو ه ای مایل به نارنجی نیز بهره برد.

جدیدترین کالاها

It seems we can’t find what you’re looking for.

سوالی دارید؟ بپرسید پاسخ خواهیم داد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *