مزایای ماسک صورت خوب و راهنمای استفاده از آنها

چرا ماسک صورت برای استفاده اهمیت زیادی دارد؟

ماسک صورت به علت فوایدی که دارد برای تغییر وضعیت و مشکل بوجود آمده در پوست صورت و همچنین به علت دارا بودن روش های پیشگیری و درمانی در میان مخاطبین (خانم ها و آقایان) اهمیت زیادی دارد. بسته به نوع مشکل پوستی که دارید مزایای استفاده از ماسک صورت مشخص می شود.

 از مزایای بسیار عالی ماسک صورت ایجاد آرامش روحی در افراد می باشد. به خاطر ترکیبات استفاده شده در ماسک که شامل انواع روغنها مثل رزماری و نعناع ، باعث پدید آوردن احساس نشاط و آرامش روانی در افراد می گردد.

نکته: اگر پوست صورت شما دارای خشکی خیلی زیادی شده است باید از ماسک صورتی استفاده کنید که نقش آبرسانی قوی به پوست شما را داشته باشد. همچنین اگر پوست شما دارای چربی زیادی است بهتر است ترکیبات  ماسک مورد استفاده  توانایی پاکسازی پوست شما را داشته باشد.

مزایای استفاده از ماسک صورت

از فواید ماسک صورت لایه برداری عمق میباشد که برای پاکسازی سطح پوست صورت بسیار مفید می باشد. با استفاده از ماسک مناسب میتوان مواد مقاوم موجود در لایه اپیدرم پوست را پاکسازی کرد. از عمده ترین فواید ماسک صورت لایه برداری  عمیق در اعضاء صورت بیشتر از سایر نقاط بدن می باشد.

پوست صورت به دلیل آلودگی هایی که روزانه در محیط اطراف با آن سرکار داریم (آلودگی هوا،آلودگی فصلی، حتی شرایط سنی) در معرض آسیبهای جدی می باشد . از عمده ترین آلودگی هایی که بیشترین تاثیر را بر پوست صورت می گذارد آلودگی هوا میباشد. همچنین مواد باقی مانده از چربی یا مواد آرایشی  که باعث انسداد منافذ پوست صورت می گردد.

مزایای ماسک صورت خوب

وقتی از ماسکهای صورت استفاده می کنیم برخی از آنها باعث سرخ شدن پوست می شود که این حالت نشان دهنده افزایش گردش خون در پوست صورت است. بعد از پاک کردن ماسک صورت این موضوع باعث ایجاد درخشندگی و شفافیت در پوست صورت می گرددو همچنین با ایجاد حس شادابی و درخشش می تواند سلامت و ظرافت پوست مصرف کننده تاثیر بسزایی داشته باشد.

 از فواید ماسک صورت که تاثیر غیر مستقیم بر روی صورت را دارد،استفاده از ماسک صورت مناسب می باشد که باعث می شود میزان نفوذ پذیری سرم ها و کرم های آبرسان ویژه پوست صورت افزایش پیدا کرده و از این جهت همیشه توصیه شده قبل از مراجعه و انجام مواد درمانی و تغذیه پوست صورت ؛ حتما  بصورت چندین نوبت از ماسک مناسب استفاده شود.

بیماریهای پوستی اکثرا از تجمع مواد زائد در منافذ پوست صورت ایجاد می گردد. با مصرف ماسکهای مناسب  میتوان از گردن آمدن مواد زائد خودداری کرده و  به بهبود باز شدن منافذ پوستی کمک شایانی کرد.

مزایای ماسک صورت خوب

علل افزایش موثر مزایا و فواید ماسک صورت:

ماسک صورت فواید زیادی دارد از جمله می توان برای التیام و سلامت پوست گردن نیز استفاده کرد. برای جلوگیری از چین و چروک گردن، هنگام استفاده از ماسک صورت می توان از آن در ترمیم و بهبود وضعیت پوست گردن نیز بهره برد.

برای بهره وری بهتر از فواید ماسک صورت که بسته به ترکیبات مورد استفاده در ماسک باید مدت زمان ماندگاری ماسک بر روی پوست صورت رعایت شود. که بسته به نوع ماسک این زمان متفاوت است اما مدت زمان حداقل پانزده الی بیست دقیقه می باشد.

برای افزایش فواید ماسک صورت می توان از مواد شوینده یا اسیدیته نزدیک به پوست صورت برای شستشو صورت استفاده کرد و این کار قبل از استفاده از باعث افزایش تاثیر آن بر روی پوست می گردد. همانطور که از کرم معمولی  بصورت لایه نازک بر روی پوست استفاده می کنید ، ماسک صورت را نیز مانند آن بصورت یکنواخت بر روی صورت بغیر از اطراف چشمانتان قرار دهید. پوست اطراف چشم  چون نازک و حساس می باشد برای جلوگیری از سوزش و کارایی بهتر در حین استفاده از ماسک میتوان از کرم ضدچروک دور چشم نیز استفاده نمایید.

از فواید ماسک صورت ،پاک کردن آن از روی پوست می باشد و از موارد مهمی می باشد که اصول اولیه آن به دقت باید رعایت گردد .برداشتن ماسک از صورت به اهستگی و نرمی صورت می گیرد. برای این کار میتوان از یک کیسه لیف حمام گرم بر روی صورت توصیه می شود استفاده گردد تا عمل برداشت ماسک به آسانی صورت پذیرد.

برای استفاده حداکثری از مزایای ماسک صورت باید بعد از برداشتن ماسک از شستشوی مجدد خودداری شود و بهتر است از یک حوله نمدار برای پاکسازی مواد مانده ماسک بر روی پوست استفاده شود.

 

مزایای ماسک صورت خوب

ترکیبات و فرمولهای افزایش فواید ماسک صورت :

ماسک صورت بر اساس نوع آسیب و نیاز پوستی ترکیبات متفاوت دارد. استفاده از ماسک های صورت بیشتر برای حس آرامش، آبرسانی پوست، لایه برداری عمیق پوست، افزایش رطوبت، برطرف کردن جوش نقش خنک کننده ، شفافیت و روشن کنندگی پوست و   همچنین جوانسازی و سلامت  پوست را دارا می باشد و برای گرفتن نتیجه بهتر بر اساس نوع پوست میتوان از ماسکهای تخصصی که دارای فرمولها و ترکیبات خاص برای افزایش موثر فواید ماسک صورت است.

جدیدترین کالاها

It seems we can’t find what you’re looking for.

سوالی دارید؟ بپرسید پاسخ خواهیم داد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *