35 مدل بهترین اسکراب صورت و بدن (لایه بردار)

محصولی که این روز ها بیشتر مورد توجه  قرار گرفته است اسکراب می باشد. برای آشنایی بیشتر با اسکراب و کاربرد آن با ما همراه باشید.

پوست انسان همیشه در معرض آلودگی های زیادی بوده و مراقبت از پوست اهمیت زیادی دارد ، برای از بین بردن آلودگی ، پاکسازی پوست از بهترین روش های مراقبت از پوست می باشد، تا بافت های مرده از پوست تمیز شود. در قدیم الایام از سفیدآب برای پاکسازی و لایه برداری سطح پوست مخصوصا در حمام استفاده  می کردند که  بافت های مرده را از سطح پوست تمیز کرده و به پوست شفافیت و لطافت خاصی می داد. 

بیشتر بانوان از سفیدآب به عنوان نوعی ماده لایه برداری برای پاکسازی پوست بهره می برند.

بیشتر اسکراب ها دارای مواد  بسیار کوچک شبیه شکر می باشند که به وسیله ماساژ بر پوست باعث حذف لایه مرده پوست می شود. اسکراب بیشترین استفاده  را بر روی صورت و بدن دارد ، که برای هر دو مورد می توانید استفاده  کنید. 

انواع اسکراب در بازار تولید و عرضه گردیده است ، در مرحله اول برای استفاده از اسکراب باید محصولی را انتخاب کنید که برای پوست شما هماهنگ باشد و شناخت  نوع پوست برای جلوگیری از آسیب به آن اهمیت زیادی دارد. 

فرق میان اسکراب خانگی با فرآوری شده 

اسکراب ساخته شده در شرکت ها و کارخانه ها در تنوع مختلف با کیفیت های گوناگون عرضه گردیده است و برای انواع مختلف پوست کارایی متفاوتی دارد و بیشترین تاثیر را در پاکسازی و مراقبت از پوست دارند.

اسکراب خانگی نیز در میان بانوان استفاده می گردد کسانی که علاقه دارند از مواد طبیعی و ارگانیک خانگی برای پوستشان استفاده کنند می توانند از انواع خانگی برخوردار شوند. ساخت اسکراب خانگی با مواد موجود در خانه به سهولت انجام  می گیرد که میتوانید از انواع میوه ها استفاده کنید.

بیشتر استفاده از شکر بوده که با مخلوط  مواد دیگر و ماساژ بر روی پوست صورت یا بدن عمل پاکسازی را انجام می دهد.

اسکراب قهوه هم جزو پرکاربردترین لایه بردار خانگی می باشد ، کافئینی که در قهوه است باعث جوانسازی و لطافت و شادابی پوست می گردد.

اما در پاسخ به این سوال که کدام یک از محصولات خوب است ، اسکراب خانگی یا فرآوری شده؟ می توان گفت که هر فردی بر حسب نوع پوست از این دو نوع  می تواند استفاده  کند ، لایه بردار خانگی به علت اینکه از مواد طبیعی استفاده می گردد مفید بوده اما در بعضی واقع دارای آبرسانی کافی برای پوست نمی باشد .

نکاتی در مورد استفاده از اسکراب پوست

  • قبل از استفاده از اسکراب حتما بروشور آن را بخوانید یا طریقه مصرفی که نوشته شده و روش استفاده و تایمی که بر روی پوست صورت یا بدن استفاده  می گردد را بدانید . از مدت تعیین شده زیاد روی پوست نگه ندارید تا باعث ایجاد حساسیت پوستی نشود.
  • خاصیت آن با ماساژ آن بر روی پوست زیادتر می شود و برای لایه برداری پوست های مرده حتما بصورت درست انجام دهید.
  • کاربرد لایه بردارها فقط برای پوست صورت نبوده و برای پاکسازی بافت های پوست بدن نیز مورد استفاده  قرار می گیرد. پوست بدن نیز مانند صورت نیاز به پاکسازی سلول های پوسته پوسته و خشک دارد.
  • اسکراب موجب شادابی و شفافیت پوست می گردد و با از بین بردن بافت های کدر و مرده باعث ایجاد  جوانسازی پوست می شود.
  • پوست  به علت پاکسازی حساس می گردد که بهتر است بعد از پاکسازی از آبرسان مناسب استفاده شود همچنین بعد مصرف لایه بردار از آرایش بپرهیزید تا منافذ پوستیتان پر نگردد.
جدیدترین کالاها

It seems we can’t find what you’re looking for.

سوالی دارید؟ بپرسید پاسخ خواهیم داد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *