قیمت 39 مدل جدیدترین و بهترین اتو مو (حرفه ای) خرید ارزان

از وسایل آرایشی که تمامی خانم ها با آن آشنایی دارند و در هر خانه یی یکی از این ابزار های آرایشی مو وجود دارد اتو مو می باشد.برای ایجاد جلوه زیبا و مویی خوش حالت و زیبا می توانید از این محصول کاربردی را استفاده کنید. این محصول پر کاربرد را می توان در دو مدل استفاده کرد یکی برای حالت دادن موها و زیباتر کردنشان و مدل دیگر برای صاف کردن موها به کاار می رود .در هنگام استفاده حتما به موارد استفاده و مصرف آن توجه داشته باشید تا موهایی خوش حالت داشته و باعث آسیب و سوزاندن موها نگردد.

چگونه از اتو مو برای خوش حالت کردن موهایمان استفاده کنیم؟

برای حالت دادن یا صاف کردن موها با استفاده از اتو مو بهتر است اول موها را بصورت لایه به لایه تقسیم بندی کنید و با استفاده از برس یا شانه مو آنها را صاف کنید تا گره نداشته باشد. یک لایه نازک از موها را برداشته و با اتو از بالا به طرف پایین به آرامی بر روی موها حرکت دهید تا صاف گردد.بهترین روش این است که اتو رافقط یکبار روی موها بکشید و از کشیدن چند بار آن خودداری کنید تا آسیب به موها وارد نشود.

اگر درهنگام کشیدن بوی بسیار بد و دود شدید احساس کردید حتما دست از اتو کشیدن به مو بکشید. مقداری بخار برای موها طبیعی می باشد.

برای حالت دار کردن  موهایتان می توانید اتو مو را کمی کج کرده و به کار بردن ژل مو یا تافت و موس قبل از حالت دار کردن نیز بهتر است تا موها حالت زیبا و خوبی داشته باشد.

روش های صحیح به کار بردن اتو مو چیست؟

به کار بردن اتو مو بستگی به مدل موی شما دارد و در استفاده از آن باید اول به حفاظت و جلوپیری از آسیب موها توجه داشت. برخی از افراد دارای موی سالم و قوی بوده و موهایشان کمتر آسیب می بیند اما برخی به دلیل اینکه موهایشان  بصورت مکرر از مواد آرایشی و رنگ استفاده شده دارای مقاومت کمتری بوده و آسیب زیادی می بیند. 

برای استفاده از اتو مو بهتراست ،حتما اول جنس موی خود و مقدار مقاومت آن در برابر حرارت بالا را بشناسید . به کاربردن حرارت بالا برای موها بصورت روزانه موجب آسیب شدید به ساقه موها شده و به مرور باعث خشکی و زبری و از بین رفتن شادابی مو ها می شود. اگر موی سرتان بسیار نازک یا رنگ شده است از دمای کمتر از 200 درجه استفاده کنید.اگرموهایتان بصورت فر و ضخیم می باشد از درجه حرارت بالای 200 به کار ببرید.

جدیدترین کالاها

It seems we can’t find what you’re looking for.

سوالی دارید؟ بپرسید پاسخ خواهیم داد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *