راهنمای خرید 32 مدل بهترین کرم ضد آفتاب

۵۴,۹۰۰ تومانخرید کرم ضد آفتاب مردانه سی گل سری Men pro SPF55 حجم 50 میلی لیتریکی از بهترین و پرکاربردترین محصولات مراقبتی از پوست کرم ضد آفتاب می باشد که قابلیت استفاده برای همه سنین را دارا می باشد.  تابش آفتاب باعث ایجاد بیماریهای پوستی زیادی می باشد .

افراد بدلیل شغلی که دارند دائما در معرض نور آفتاب هستند،  نور خورشید علاوه بر دارا بودن ویتامین D، میتواند عوارض پوستی  نظیر لک های پوست (کک ومک) و همچنین بیماریهای خطرناکی نظیر انواع سرطان های پوستی ، چین و چروک را نیز ایجاد کنند .برای جلوگیری از نفوذ پرتو فرابنفش به پوست استفاده از کرم ضدآفتاب بسیار ضروری می باشد، پرتو فرابنفش باعث ایجاد تیرگی و تغییر رنگ پوست  در مقابل نور مستقیم آفتاب می باشد .

استفاده از کرم ضد آفتاب چه موقع ضروری می باشد؟

کرم ضد آفتاب بدلیل خاصیت موجود در آن باعث مراقبت از پوست می گردد، در استفاده از آن  محدودیتی وجود ندارد و هر وقت در مقابل آفتاب بودید هر زمانی از روز کاربرد دارد،  وقتی در سفر هستید یا درحال ورزش، مصرف کرم ضد آفتاب ضروری می باشد، عدم مصرف مخصوصا در هنگام آفتاب شدید روز باعث ایجاد چین و چروک ، لک و پیس پوست  و همچنین سرطان می شود.

برای کدام قسمت از بدن کرم ضد آفتاب را استفاده کنیم؟

بیشتر افراد از کرم ضد آفتاب فقط برای قسمت خاصی از پوست مانند صورت استفاده  میکنند اما باید مناطقی که بیشتر در معرض آفتاب هستن مثل گردن، دست ، قسمت هایی از پاها و همچنین صورت را با کرم ضد آفتاب تحت پوشش قرار دهید.

برای تمامی سنین استفاده از کرم ضد آفتاب ضروری می باشد و فرقی نمی کند در کدام مرحله و چه سنی قرار گرفته اید مخصوصا نیاز آقایان بیشتر از خانوم ها می باشد به علت اینکه اکثر آقایان فکر می کنند پوستشان نیازی به استفاده از ضد آفتاب ندارد ، باید بیشتر استفاده کنند.برای کودکان کرم های مخصوصی  وجود دارد که چون پوست کودکان خیلی نازک تر و حساس تر می باشد استفاده از ضدآفتاب کودکان الزامی می باشد.

بهترین نوع کرم ضد آفتاب چیست؟

یکی از ویژگی های مهم کرم ضد آفتاب جذب اشعه ماورا بنفش می باشد که هم از نظر ظاهری خوب باشد  و همچنین در برابر تعریق و آب دارای مقاوت عالی باشد.

برای استفاده از کرم ضد آفتاب بهتر است به متخصص پوست مراجعه کنید تا برحسب نوع پوست شما چرب، خشک ، نرمال کرم مخصوص آن تجویز گردد.

ضد آفتاب هایی که فاقد چربی می باشند برای پوست چرب که جوش زیاد دارند مناسب است همچنین برای پوست خشک نیز بهتر است از کرمی استفاده شود که دارای مرطوب کننده باشد.

کرم ضد آفتاب دارای spf چیست؟

از ترکیبات مهم در کرم ضد آفتاب spf می باشد که به محافظت از پوست شما در برابر نور آفتاب کمک شایانی می کند . وقتی از کرم ضد آفتاب استفاده نمی کنید پوست بیشتر در معرض آفتاب سوختگی قرار گرفته و پوست زودتر می سوزد .

استفاده از کرم آفتاب دارای spf 15  باعث می شود ،پوست دیرتر دچار سوختگی شده و ضد آفتاب موجود بر روی بدن، برای محافظت از پوست در مقابل پرتوهای فرابنفش نور خورشید 90 درصد تاثیر گذارتر است.

نکات طلایی کرم ضد آفتاب چیست؟

برای تاثیر بیشتر کرم ضد آفتاب بر روی پوست بهتر است 20 دقیقه  قبل از خارج شدن از منزل مورد استفاده قرار گیرد تا جذب پوست شود و استفاده از آن باید بعد از کرم های آرایشی باشد تا اثر ضد آفتاب را از بین نبرد.

بعد از ورزش کردن، شنا یا شستن صورت باید ضد افتاب تمدید شود هر 2 الی 4 ساعت باید  دوباره استفاده کنید

در هوای ابری نیاز استفاده از ضد آفتاب ضروری می باشد، هوای ابری نمی تواند اشعه فرا بنفش را جذب کند و 80 درصد بیشتر به پوست نور بیشتری به پوست جذب می شود.

کرم ضد آفتاب رنگی بهتر است یا فاقد رنگ؟

بسته به نوع پوست خود می توانید انتخاب کنید که از چه نوع کرم ضد آفتاب استفاده کنید، بعضی از افراد فاقد رنگ را ترجیح می دهند و بعضی از افراد ضد آفتاب رنگی ،را بدلیل رنگدانه و موادی که دارد و همچنین بدلیل پوشانندگی می توانند بعنوان کرم پودر نیز مورد استفاده باشد ، بهتر است SPF   آن از 30 بالاتر باشد.

اما برای پوست های چرب بهتر است از  کرم ضد آفتاب فاقد رنگ استفاده شود زیرا این گونه پوست ها مستعد جوش زدن می باشند.

جدیدترین کالاها

It seems we can’t find what you’re looking for.

سوالی دارید؟ بپرسید پاسخ خواهیم داد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *