قیمت 39 مدل جدید بهترین رژ لب مایع (رنگ جذاب)تخفیف ویژه 2020

از نکات مهم زیبایی صورت و چهره داشتن لب های خوش فرم و زیبا می باشد که با آرایش لب ها جلوه آن دوچندان می شود. استفاده از رژ لب باعث تکمیل آرایش بوده و باعث ایجاد چهره بشاش و خوش رو می شود و استفاده از آن برای خانم ها  بدلیل تنوع زیاد بسیار جذاب می باشد.

می توان گفت که رژ لب از ملزومات آرایشی ضروری و پرمصرف می باشد ،بهتر است از رژ لب هماهنگ با رنگ پوست و چهره خود استفاده کنید. خانم هایی که پوستشان به تیرگی گرایش دارد مصرف رژ قرمز تیره و همچنین  خانم هایی که پوست صورتشان روشن است از رژ لب هماهنگ با پوست که دارای تون های ملایم است می توانند استفاده کنند.

رژ لب مایع در چه مدل هایی به کار می رود؟

 رژ لب در تنوع و رنگ های مختلف از برندهای پرفروش و معتبر با کیفیت های متنوع در بازار عرضه شده است که می توانید از دو نوع رژ لب مایع مات و رژ لب مایع براق استفاده کنید. 

رژ لب مایع مات برای کسانی که می خواهند لب هایشان مات و خشک دیده شود به کار رفته و حالتی مات به لبها داده که به علت ماندگاری 24 ساعته بر روی لبها بیشتر به کار می رود . برای خانم هایی که تمایل دارند رژ لب ماندگاری زیادی در طول روز داشته باشد این نوع مدل با رنگ پاستیلی حالت زیبا و شاداب به چهره می بخشد .

برای اینکه لب هایتان دارای بافت نرم وسبک باشد و رژ لب به راحتی روی لب ها پخش شود می توانید از رژ بی مایع براق استفاده کنید . این نوع رژ لب ظاهر درخشان و حجیم به لب ها داده و در طیف رنگی متنوع از رنگهای ظریف بی رنگ تا رنگ پر رنگ و غلیظ داشته و دارای ماندگاری بالایی بوده و باعث خوش فرم و خوش رنگ دیده شدن لب ها می شود. 

بهترین کاربرد این رژ لب موقعی است که از رنگ های آن درست استفاده کنید وقتی آرایش شما تیره است به کار بردن رنگ روشن بهترین گزینه است . در آرایش های شاده و کمرنگ رژ لب مایع براق با رنگ تیره استفاده می گردد.

 هرچقد آرایش چهره شما کم رنگ تر و ساده تر باشد زیبایی چهره شما دو چندان می شود .اکثر خانم ها از دو مدل آرایش رژ لب مایع در شرایط مختلف استفاده می کنند. اصولا آرایش لب در خانم ها سلیقه ای بوده و نمی توان گفت کدام رژ لب بهتر از دیگری است ، اما می توانید در سبک آرایش پررنگ و غلیظ از رژ مایع مات استفاده کنید و در مدل آرایش لایت و ساده از رژ لب مایع براق بهره ببرید .

جدیدترین کالاها

It seems we can’t find what you’re looking for.

سوالی دارید؟ بپرسید پاسخ خواهیم داد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *