قیمت و خرید بهترین شامپو ضد شوره (ایرانی و خارجی) پروفروش 99

از علائمی که افراد زیادی با آن روبرو شده اند شوره سر می باشد که باعث ایجاد لکه های سفید بر روی یقه و لباس می گردد.

شوره سر باعث ایجاد حالت کلافگی و ناراحتی در افراد شده و با خارش زیاد پوست سر و ایجاد حالت قرمزی حس ناخوشایندی ایجاد می کند. از دلایل مختلفی که باعث ایجاد این حالت می شود می توان عدم تغذیه خوب، استرس، هوای گرم یا سرد وخشک ، نگرانی ، پوست چرب و همچنین عرق کردن زیاد و ناهماهنگی هورمون ها را نام برد .

استفاده از لوازم غیر بهداشتی و آرایشی مو  و نظافت مو نیز از جمله عوامل ایجاد شوره سر است.

کاربرد شامپو ضد شوره سر چیست؟

خارش پوست و همچنین پوسته های ریز سفید رنگ روی لباس از علائم شوره سر می باشد. شوره سر در دو نوع چرب و خشک وجود دارد ، که شوره های چرب  بصورت زرد رنگ و چسبنده بر پوست سر ظاهر می شود و با خارش شدید و التهابات همراه هستند.

استفاده از شامپو ضد شوره با ترکیبات ضد باکتری و ضد قارچ در از بین رفتن شوره موثر بوده و از بازگشت آن جلوگیری می کند.

از محصولاتی که بیشترین فروش و کاربرد را دارد شامپو ضد شوره است که در بازار و مراکز آرایشی عرضه گردیده است.

شامپو ضد شوره با کیفیت و تنوع مختلف برای درمان شوره سر با ترکیبات کلوتریمازول، کتوکونازول و …  در بازار موجود می باشد.

بسیاری از افراد در زندگی روزمره حداقل یکبار با شوره سر مواجه شده اند که برای درمان آن به دنبال راه کارهای مختلفی بوده اند. شوره سر به عنوان بیماری خطرناک تلقی نمی شود و با درمان اصولی ، موثر و  همچنین استفاده از شامپو ضد شوره می توان از شوره های شدید و مقاوم به درمان جلوگیری کرد.

شامپو ضد شوره سر دارای چه ترکیباتی است:  

موثرترین روش درمان شوره استفاده از بهترین شامپو ضد شوره سرمی باشد که با دارا بودن ویژگی لایه برداری ، قشر شاخی به وجود آمده در پوست سر را پاک کرده و پوست های مرده سطح پوست را پاکسازی می کند.

به علت اینکه نمی توان از شامپو ها بصورت روزانه استفاده کرد برای همین انتخاب شامپو مناسب با مو اهمیت زیادی دارد. شامپو هایی بهترین گزینه هستند که مو ها را دچار خشکی و زبری نکنند و از آسیب دیدگی بافت مو جلوگیری کند .

شامپو ضد شوره دارای ترکیبات مشترک نظیر رنگ و اسانس، مواد حالت دهنده و معدنی و انواع ویتامینها همچنین سورفاکتانت (نوعی اسید چرب)  که برای تمیزی و پاکسازی مواد زاید از روی مو به کار می روند.

جدیدترین کالاها

It seems we can’t find what you’re looking for.

سوالی دارید؟ بپرسید پاسخ خواهیم داد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *