کاربرد و فواید استفاده از کرم دور چشم چیست؟

اهمیت استفاده ازکرم دور چشم چیست ؟

کرم دور چشم یکی از محبوبترین محصولات بهداشتی می باشد و لزوم آشنایی با آن اهمیت زیادی دارد .  پوست اطراف چشم به علت حساسیتی که دارد لزوم مراقبت از چشم و اطراف آن و استفاد از بهترین نوع برای پوست دور چشم اهمیت زیادی دارد.

کرم دور چشم با آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین E ، C به علاوه پپتیدها یا رتینول ماده مؤثر در این کرم چشم  برای شادابی و سفتی پوست لطیف پلک عمل می کند.

پوست اطراف چشم شما نسبت به بقیه صورت شما نازک تر و لطیف تر است ، بنابراین مرطوب کننده  صورت و کرم دور چشم هر دو فرموله شده اند که سبک تر و چرب تر از مرطوب کننده های بدن هستند.

 

کاربرد و فواید استفاده از کرم دور چشم چیست؟

فواید کرم دور چشم چیست؟

احتمال ایجاد چین و چروک ، دایره های تیره و خطوط ریز دور چشم بسیار زیاد است. کرم دور چشم به تغذیه صحیح پوست ، مرطوب نگه داشتن آن و جلوگیری از افتادگی پوست کمک می کند. استفاده از کرم دور چشم بصورت روزانه ، هر روز صبح به بهبود پف چشمانتان کمک بسزایی می کند و همچنین خطوط ریز را نرم می کند و باعث می شوند پوست زیر چشم شما جوانتر به نظر برسد.

شکنندگی و نازک بودن ناحیه دور چشم همچنین توضیح می دهد که چرا اغلب اولین قسمت از چهره شما شروع به نشان دادن سن می کند. طبیعی است که پوست ما به مرور زمان خشک شود. جای تعجب نیست که کمبود هیدراتاسیون نیز عاملی برای ایجاد چین و چروک است.

استفاده از کرم دور چشم باعث محافظت از اشعه آفتاب بوده و برای تاثیر گذاری بیشتر کرم دور چشم باید بدانیم ترکیبات آن شامل چه موادی می باشد.به همین دلیل ، برخی از متخصصان معتقدند بهتر است از کرم یا ژل مخصوص چشم استفاده کنید. یسیاری از کرم ها و مرطوب کننده های صورت ممکن است پوست نازک چشم  را تحریک کنند.

برخی از درمان های ضد پیری شامل استفاده از کرم دور چشم می توانند به بهبود نرمی زیر چشم و کاهش عمق چین و چروک های بزرگ کمک کنند. مقدار مصرف کرم دور چشم ،نیز از یک فرد به فرد دیگر فرق دارد و بر اساس پوست دور چشم و همچنین میزان  آسیب وارد به پوسته تفاوت اساسی دارد.

کاربرد و فواید استفاده از کرم دور چشم چیست؟

ترکیبات به کار رفته در کرم دور چشم چیست؟

اگرچه عصاره جادویی وجود ندارد که روند پیری را به طور کلی متوقف کند ، یک کرم دور چشم  خوب می تواند به کاهش چین و چروک چشم کمک کند. اما ، تنها در صورت داشتن اجزای مناسب برای تقویت گردش خون ، یک محصول چشم خوب سبک تر و راحت تر جذب پوست اطراف چشم  می شوند.

 حلقه های تیره اطراف چشم در نتیجه التهاب ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش در معرض آفتاب شروع می شود همچنین عواملی چون استرس ، خستگی و آلرژی نیز تاثیر گذار می باشد.

نکته: استفاده از کرم دور چشم به عنوان محصول مراقبتی  بتنهایی کفایت نمی کند و برای بهبود و ترمیم کلاژن پوست اطراف چشم استفاده از ویتامین ها ، ورزش بصورت مستمر، خواب کافی، دوری از استرس همزمان با به کار بردن کرم دور چشم نیز موثر می باشد.

کاربرد و فواید استفاده از کرم دور چشم چیست؟

 

چند بار باید از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

درست همانطور که باید روزانه دو بار پوست خود را تمیز کرده و مرطوب کنید ، باید صبح و شب کرم چشم خود را نیز بمالید.

در چه سنی باید استفاده از کرم دور چشم را شروع کنید؟

کارشناسان معتقد هستند : وقتی صحبت از پوست صورت می شود ، هر چه زودتر بهتر است، بسیاری از افراد استفاده از کرم دور چشم را در دهه 30 خود شروع می کنند ، وقتی اولین چین و چروک ظریف در گوشه بیرونی چشم خود شروع می شود ، اما حتی قبل از دیدن چین و چروک می توانید از 20 سالگی  نیز شروع کنید.

وقتی به دنبال خرید یک کرم دور چشم مناسب و مطمئن می گردید بهتر است اول به ترکیبات مواد آن دقت کنید حتما برچسب محصول را بخوانید.بسیاری از کرم های ضد پیری چشم و همچنین ضد چروک حاوی کافئین، آلفاهیدروکسی اسید،آنزیم و ویتامین C و رتینوئید هستند.

یکسری از محصولات مراقبتی کرم دور چشم به صورت گیاهی موجود هستند،که حاوی انواع روغن مانند نارگیل، بادام و ویتامین K و… می باشند.

جدیدترین کالاها

It seems we can’t find what you’re looking for.

سوالی دارید؟ بپرسید پاسخ خواهیم داد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *