خرید 35 مدل بهترین پیش بند آرایشگری (فوق العاده) قیمت ارزان

پیش بند آرایشگری چیست؟

از لوازمی که در سالن های آرایشی بیشترین کاربرد را دارد پیش بند آرایشگری است. آرایشگران برای راحتی خودشان و مشتری در هنگام انجام مراحل کارشان نظیر کوپ ، رنگ کردن موها  بیشتر از این وسیله استفاده  می کنند. 

کاربرد پیش بند آرایشگری  در چه مواقعی می باشد؟

از لوازم بسیار ضروری و اولیه در سالن های آرایشی و زیبایی پیش بند آرایشگری می باشد که در هنگام اصلاح و پیرایش مورد استفاده قرار می گیرد. 

در بسیاری از سالن های آرایشی چه مردانه و چه زنانه، در هنگام کوتاه کردن مو ، رنگ مو و …از پیش بند آرایشگری به عنوان محافظی در برابر  مواد مورد استفاده و ریزش مو و آسیب رساندن به لباس مواد، هم برای مشتری و خود آرایشگر به کار می رود.

بیشتر پیش بند های آرایشگری از جنسی استفاده شده که سبک و راحت بوده و دارای الیاف نانو ، نایلون برای داشتن حالت سبکی و ضد آب یودن مورد استفاده قرار گرفته تا از ورود و  نفوذ آب و سایر مواد مصرفی به لباس جلوگیری شود.

استفاده از پیش بند بستگی به آرایشگر داشته و انواع پیش بند در بازار موجود می باشد که بسته به نوع کارایی استفاده  از آن متفاوت است. برای راحتی مشتری می توانید از پیش بند بلند استفاده کنید تا روی کفش مشتری را به صورت کامل پوشش دهد و روی لباس و کفش موادی ریخته نشود.

در آرایشگاه های زنانه به علت زیاد بودن تعداد مشتریان از پیش بندی استفاده  می شود، که وسایل مورد برای کوتاه کردن مو  نظیر قیچی ، شانه یا وسایل شنیون مانند سنجاق ، ژل مو ، چسب مو  در پیش بند قرار بگیرد و سرعت العمل آرایشگر بالا رود

برای راحتی کار و انجام بهتر و سریعتر کارها و همچنین رضایت مشتریان ، پیش بند آرایشگری بهترین گزینه می باشد.

 

جدیدترین کالاها

It seems we can’t find what you’re looking for.

سوالی دارید؟ بپرسید پاسخ خواهیم داد...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *